اطلاعات دوره ‏ها و کارگاه‏ های آموزشی

42406b7b196fa5838612617e247e77f5

برگزاری دوره‏ های آموزشی با کیفیت بالا که منجر به یادگیری طولانی مدت و پایدار می‏ گردد

ما دوره‏ های آموزشی بسیار متنوع ارائه می‏ کنیم. در این دوره ‏ها تمامی اطلاعات مورد نیاز مرتبط با ایمنی و حفاظت در برابر اشعه، از سطح مورد نیاز برای پرتوکاران تا سطح کافی برای مسئولان و مسئولان فیزیک بهداشت آموزش داده می‏ شود. اساتید مجرب و متخصص ما، مطالب مورد نیاز برای انجام فعالیت ایمن را آموزش می‏ دهند. در صورتی که شما به برگزاری دوره‏ های آموزشی در محل کار خود نیاز دارید ، شرکت اقدامات و برنامه ‏ریزی‏ های لازم را انجام می‏ دهد. ما به شما اطمینان می‏ دهیم که با شرکت در دوره ‏های آموزشی ما، اطلاعاتی کامل و حرفه ‏ای از قوانین و مقررات و استاندارد های مرتبط با حفاظت در برابر پرتوهای موجود در محل کار خود را کسب خواهید کرد

کیفیت دوره ‏های آموزشی این شرکت بسیار بالا می‏ باشد. این دوره ‏ها با نظارت دفتر امور حفاظت در برابر اشعه و با رعایت مقررات تعیین شده توسط آن امور، برگزار می‏ شود. طول دوره ، مباحثی که تدریس می‏ شود و اساتید دوره‏ ها با نظارت آن دفتر تعیین می‏ شوند. پس از پایان هر دوره و در صورت کسب نمره قبولی توسط شرکت کنندگان ، گواهینامه نهایی با تایید دفتر امور حفاظت در برابر اشعه صادر می‏ گردد. به این ترتیب، شرکت کنندگان با ارائه گواهینامه می‏ توانند به عنوان پرتوکار، مسئول یا مسئول فیزیک بهداشت مراکز کار با پرتو معرفی شوند.

 

نگاهی به دوره های آموزشی این شرکت

دوره های جامع، مقرون به صرفه و ده ساعته شرکت تابش پرداز پگاه شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت حفاظت در برابر پرتوهای لیزر برای پرتوکاران، مسئولان و مسئولان فیزیک بهداشت مراکز کار با انواع لیزر است. در صورت نیاز افراد به آموزش گسترده ‏تر و تخصصی، اساتید متخصص و مجرب این شرکت آموزش‏ های حرفه‏ ای تکمیلی را طی جلسات تعاملی بر اساس نیازهای متقاضیان ارائه می ‏نمایند.

ipl-header

آموزش برای کاربرد های پزشکی، دندان پزشکی و زیبایی

IPLدوره آموزشی لیزر ایمنی و

(ویژه دندان پزشکان)IPLدوره آموزشی لیزر ایمنی و