سوالات متدوال اسمارت لیفت

1بالابر های شما ثابت هستند یا متحرک ؟
بالابر های ما بسته به نیاز مشتری می تواند هم ثابت و هم متحرک باشد.
2بالابر های شما چه تفاوتی با بالابر های معمولی دارند ؟
بالابر های معمولی مانند جرثقیل و یا جیب کرین Jib Crane معمولا باید با یک پنل فرمان بگیرند ، این امر یک دست کارگر را به خود اختصاص داده و در خط تولیدی که با سرعت در حال تولید باشد ، مزاحمت زاست . بعلاوه سیستم ها معمولی در هنگام بلند کردن و یا گذاشتن بار دارای لرزش و ضربه بوده و این موضوع می تواند به بار ضربه زده و یا کنترل حرکت بار را مشکل نماید . سیستم های هوشمند دارای هیچگونه کلیدی نبوده و با اندازه گیری وزن بار و نیرویی که فرد به دسته وارد کرده بار را جابجا مینماید. سرعت جابجایی بالا و در عین بلند کردن و گذاشتن بار آرام و بدون ضربه خواهد بود . دست ها آزادی بسیار بالایی داشته و با استفاده از انواع گریپر ها می توان قطعات مختلف هندسی را براحتی جابجا نمود .
3گارانتی و خدمات پس از فروش شما در بالابر های هوشمند و یا اسمارت لیفت چگونه است ؟
گارانتی و خدمات پس از فروش شما در بالابر های هوشمند و یا اسمارت لیفت چگونه است ؟ از آنجایی که طراحی و ساخت این محصول در بخش مکانیک و برق کاملا توسط مهندسین ما انجام شده است ، کلیه قطعات پر مصرف آن از بهترین برند ها و با کیفیت تهیه شده اند. تیم کنترل کیفیت بر ساخت کلیه اجزا نظارت داشته و تلاش داریم محصولی با کمترین نیاز به پیگیری تحویل مشتری دهیم. علی ایها الحال متخصصان مکانیک و الکترونیک ما گوش بزنگ هستند تا در صورت نیاز به حضور در محل مشتری حاضر شده و ایرادات دستگاه را رفع نمایند. دستگاههای ما به مدت یک سال گارانتی و به مدت 10 سال خدمات پس از فروش دارد.
4نام محصول چیست و انواع آنرا نام ببرید؟
نام محصول اسمارت لیفت یا بالابر هوشمند است. مدل ستونی- بازویی مدل سقفی –گربه ای مدل سقفی –ریلی
5مورد کاربرد‌ دستگاه اسمارت لیفت چیست؟
برای جا به جایی و حمل محصولات و مواد اولیه در خط تولید کارخانجات تا وزن 150 کیلو استفاده میشود .
6در کدام بخش‌ها و صنعت‌ها استفاده می‌شود؟ و به چه میزان بومی‌سازی شده است؟
تقریبا در تمامی صنعت ها استفاده میشود‌ از جمله: کشاورزی و نساجی ، خودروسازی و قطعات شیمیایی و دارویی،کاشی، سرامیک و سنگ ،ریخته گری، ماشین سازی و قطعه زنی غذایی، نوشیدنی و دخانیات،الکترونیک، کامپیوتر و مخابراتی،مبلمان، لوازم خانگی یراق آلات و وسایل بهداشتی منازل،لاستیک و پلاستیک،شیشه و فایبر گلاس،سیم و کابل کاغذ و چاپ این محصول 100% بومی سازه شده است.
7کاربرد این محصول چیست؟ و چه مزایا و فوایدی دارد؟
بطور خلاصه این محصول به دلیل اینکه هوشمند میباشد و با اشاره یک انگشت کارگران بار را هدایت و جا به جا میکند و فشار بار را دستگاه تحمل میکند و از سرعت بالایی برای جابه جایی برخوردار میباشد و باعث میشود که از فشار به ستون فقرات جلوگیری می شود و همچنین سرعت تولید و حمل بارها بیشتر می شود. در ضمن نیاز به تعداد کارگر کمتری با توجه با استفاده از این دستگاه میباشد .
8ارزش و اهمیت این محصول در اقتصاد به چه میزان بوده و چه مقدار مانع خروج ارز شده است؟
با توجه به بومی سازی شدن دستگاه از خارج شدن ارز به مقادیر زیادی در سال جلوگیری شده و در نتیجه تاثیر مثبتی برای اقتصاد داخلی دارد .
9آیا نمونه خارجی یا مشابه‌ای در بازار وجود دارد؟ در مورد قیمت این محصول نسبت به رقبای خارجی توضیح‌ دهید؟
بله قطعا . نمونه خارجی این دستگاه با قیمت حدودی بین 12 تا 20 هزار یورو موجود میباشد . ولی شرکت تابش پرداز پگاه با توجه به بومی سازه دستگاه و ته‌یه قطعات آن از داخل کشور توانسته است به مقدار چشمگیری قیمت دستگاه‌ را کاهش دهد.
10مهم‌ترین مزیت این محصول نسبت به رقبای خارجی آن چیست؟
اول قیمت بسیار کمتر دستگاه و دوم گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار قوی و سوم طراحی و ساخت گریپر مخصوص هر محصول برای استفاده راحت کاربران می باشد.
11-آیا این محصول صادرات هم می‌شود اگر بله توضیح دهید؟
در حال حاضر خیر ولی در آینده نزدیک در حال بررسی می باشد.
12محدوده قیمت دستگاه چقدر میباشد؟
بستگی به نوع دستگاه و گریپیر آن متفاوت میباشد. ولی بطور کلی دستگاه اسمارت لیفت ریلی بدون گریپر از پایه 200 میل‌یون تومان و اسمارت لیفت استوانه بدون گریپر از پایه قیمت 300 میلیون میباشد.
13گریپر چیست و چه کاربردی دارد؟
گریپر نقطه اتصال دستگاه به محصول میباشد و در واقع بر اساس نوع محصول، طراحی و ساخته میشود . بعنوان مثال گریپر برای ک‌ارخانه کاشی سازی با کارخانه شیشه سازی و یا ماشین سازی متفاوت میباشد. از انواع مختلف وکیومی ،نیوماتیکی ،پنوماتیکی، گیره ساده و غیره تشکیل میشود.
14آیا منیپولیتور همان اسمارت لیفت میباشد؟
بله اسامی مختلف دستگاه شامل منیپولیتور ، بالانسر، بازو مکانیکی ،بالابر می باشد.
15آیا دستگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش میشود؟‌
بله قطعا . دستگاه ما شامل یک سال گارانتی بسیار قوی و فوری میباشد و در صورت ایراد پیدا کردن در دستگاه ، کارشناسان این شرکت در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود. همچنین به مدت 5 سال خدمات پس از فروش شامل دستگاه میشود.
16آیا استفاده از این دستگاه مقرون به صرفه میباشد؟
بله . این دستگاه برای انواع کارخانجات یا تولیدی ها و یا انبار هایی که در روز حداقل 200 تا 2000 بار جا به جایی دارند و باید انواع کیسه ، کارتن ،شیشه ، قطعات فلزی ، لوازم خانگی ،بشکه ،قطعات خودرو و غیره جابه جا کنند به صرفه میباشد. بدلیل اینکه مثلا تولید کننده سرویس ‌توالت فرنگی در روز باید 400 عدد محصول را جابجا کند که وزن حدودی آن 50 کیلو میباشد و برای هر بار بلند کردن باید دو کارگر همزمان آن را بلند کنند، که باعث صدمات جسمی و ایجاد خسارت به کارفرما میشود. همچنین در قسمت های مختلف کارخانه از جمله بسته بندی و کارتن نیاز به چندین کارگر میباشد. با کمک این دستگاه تعداد نیروهای انسانی کاهش قابل توجهی خواهد یافت و در نتیجه هزینه حقوق کمتری برای کارگران پرداخت میشود و بعد از چند ماه به بازدهی و به سودآوری محصولات می انجامد.
17فرق دستگاه شما با لیفتراک چیست؟
لیفتراک برای بلند کردن بارها و پالت های بسیار سنگین مثلا 1 تن استفاده میشود و جابجایی آن زمان بر بوده و در روز تعداد محدودی بار می توانند جا به جا کنند. اما دستگاه اسمارت لیفت توان جابجایی با سرعت بالایی دارد و از مزایای زیر برخوردار است. ایمن، قابل اعتماد و تطبیق پذیر با شرایط تولید و کار شما قابلیت ساخت انواع گریپر با توجه به شکل هندسی قطعه قدرت چرخش، دوران و تغییر موقعیت قطعه در جهات مختلف پس از بلند کردن قدرت جابجایی و پوشش 360 درجه محیط حرکت های مفصلی بسیار نرم حرکت عمودی نرم و مطابق با سرعت و شتاب دست اپراتور توقف متناسب با اراده و حرکت دست اپراتور عدم ضربه به بار در عین آغاز و پایان جابجایی اندازه گیری وزن قطعه در حال جابجایی سیستم کنترل پیشرفته متناسب با ارگونومی بدن کاربران
18آیا این دستگاه نیاز به بودن اپراتور دارد یا نه؟
اسمارت لیفت و بازوهای مکانیکی صنعتی از یک اپراتور برای کنترل و عملکرد دستور می گیرد. این دستگاه‌ها به طور معمول نیاز به اپراتور دارند تا بتوانند به درستی کنترل شوند و از نظر ایمنی و کارایی بررسی شوند. اپراتور مسئولیت اجرای دستورات و کنترل دستگاه را بر عهده دارد و باید دقت و توجه کافی را به کارایی و ایمنی دستگاه داشته باشد. به علاوه، اپراتور می‌تواند نقص‌ها و مشکلات فنی دستگاه را تشخیص دهد و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها را انجام دهد. بنابراین، اسمارت لیفت و بازوهای مکانیکی صنعتی نیاز به حضور یک اپراتور دارند تا به درستی کنترل و مدیریت شوند.