خدمات مشاوره ای جامع در تمام نقاط کشور در زمینه حفاظت در برابر لیزر

متخصصان مجرب ما آماده ارائه این خدمات به شما در سراسر کشور هستند:

ارائه مشاوره در زمینه حفاظت در برابر لیزر، راهنمایی تخصصی در زمینه برنامه‏ ها و نحوه کار ایمن با لیزر، و راهنمایی جهت ارتقاء استانداردها و رعایت قوانین و مقررات مرتبط در حوزه کاری شما

در مواقع اضطراری خدمات جامع مشاوره ای حفاظت در برابر اشعه لیزر به صورت شبانه روزی به مشتریان این شرکت ارائه می ‏شود. مشتریان همچنین از راهنمایی ‏های مشاوران شرکت برای تدوین تمامی دستورالعمل‏ های ارزیابی خطر و ایمنی، بهره‏ مند می‏ شوند. این شرکت با تقاضای مشتری اقدام به ممیزی ایمنی لیزر می‏ نماید تا در صورت مراجعه بازرسین واحد قانونی، عدم انطباق با مقررات نداشته باشند. علاوه بر این، راهنمایی ‏های لازم را در تدوین و نگهداری برنامه مدیریت ایمنی در برابر خطرات لیزر ارائه می‏ کنیم و اقدامات لازم برای حصول اطمینان از رعایت قانون، مقررات و استانداردها را برای شما برنامه ریزی می‏ کنیم.

مشاوره در زمینه حفاظت در برابر پرتوهای لیزرهای پزشکی و دندانپزشکی

لیزرها به طور گسترده و رو به رشد در زمینه ‏های مختلف بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‏ گیرند. از جمله این موارد عبارتند از:

جراحی

زیبایی، مانند زدودن موها و تتو

چشم پزشکی

فیزیوتراپی

جراجی دندانپزشکی

سلامت عموم مردم

خدمات نوین

جهت رعایت مقررات حفاظت در برابر اشعه در خصوص استفاده ایمن از لیزر در بیمارستان ‏ها و کلینیک‏ ها، امور حفاظت در برابر اشعه کشور در سال 1389، “ضوابط کار با لیزرهای پزشکی” را تصویب نمود. شرکت تابش پرداز پگاه آمادگی ارائه راهنمایی، مشاوره و آموزش لازم به مراکز کار با لیزرهای پزشکی برای اجرای این ضوابط را دارد.

هم اکنون در کشور تعداد زیادی لیزر پزشکی و دستگاه‏های آی- پی- ال (IPL) در حال استفاده است. مشاوره این شرکت جهت انجام اقدامات حفاظتی در زمینه خطرات نوری این تجهیزات می‏تواند شامل موارد زیر گردد:

مشاوره در خصوص لیزر‏های جدید و قدیمی و آی- پی- ال

راهنمایی جهت اخذ مجوز و پروانه کار با لیزر

ممیزی سالانه

مشاوره در زمینه رعایت قانون، مقررات، استانداردها و راهنماهای موجود در زمینه کار با لیزر

کمک به استقرار برنامه مدیریت ایمنی لیزر که نشان دهنده تعهد شما در رعایت مقررات ایمنی است.

تدارک برنامه‏های آموزشی در زمینه ایمنی لیزر و آی- پی- ال

این موضوع می تواند شامل کمک به موارد زیر نیز باشد:

تعیین الزامات عینک محافظ مخص.پوص کار با لیزر

سیاست گذاری ایمنی لیزر

آشنایی با مقررات ملی

ارزیابی خطرات

.