اندازه گیری پرتوهای یونساز و غیر یونساز

در عصر فناوری همه ما در کنار انواع منابع پرتو زندگی میکنیم. بخشی از رفاه بیشتر در عصر امروزی نسبت به قبل ناشی از کاربرد منابع پرتو است.

آیا می دانید از کدام منابع پرتو در خانه بهره مند هستید؟

آیا از میزان تشعشعات آن ها مطلع هستید؟

آیا چیدمان آنها صحیح است؟

ممکن است با راه هایی ساده بتوانید شرایط استفاده از آن ها را بهبود ببخشید و میزان امواج آن ها در محل استقرار خود را به حداقل برسانید.

در کنار کدام منابع پرتو ساخت دست بشر زندگی می کنید؟ آیا نگران هستید؟ آیا اطمینان دارید که از فضای منزل مسکونی خود به نحو بهینه استفاده می کنید؟ میتوان با رعایت نکاتی ساده این کار را انجام داد.

آیا از میزان گاز رادن در منزل مسکونی خود مطلع هستید ؟ گاز رادن از سطح زمین و مصالح ساختمانی و منابع آب ساطع می شود. در دنیا بعد از سیگار، گاز رادن دومین عامل ابتلا به سرطان در سیستم تنفسی است.گاز رادن هم می تواند عامل بیماری و ابتلا به سرطان باشد. در کشور های توسعه یافته قبل از صدور پایان کار ساختمان های مسکونی،  میزان گاز رادن اندازه گیری می شود و سطح آن با سطح استاندارد مقایسه می گردد. در کتاب فیزیک سال 11 دبیرستان نیز به این مطلب اشاره شده است.

بهتر است که با اطلاع از سطح تشعشعات در محل کار و زندگی خود، با رعایت استانداردها آسوده خاطر زندگی کنیم و در صورت وجود خطر به دنبال راهکار اصلاحی باشیم.

هدف ما بهره مندی شما از مزایای کاربرد منابع پرتو بدون نگرانی و حفظ سلامت است. بسته های تخصصی ما را بررسی کنید و از خدمات ما بهره مند شوید. شما می توانید بر اساس نیازهای خود، یکی از بسته های پیشنهادی ما را انتخاب کنید و از وضعیت فعلی میزان تشعشعات در منزل مسکونی خود و محل کارتان مطلع شوید. ما با بهره مندی از تجهیزات استاندارد و با کیفیت بالا، کارشناسان خبره و راهکارهای شناخته شده جهانی تشعشعات را اندازه گیری می کنیم و در صورت نیاز به اقدامات اصلاحی شما ا راهنمایی می کنیم.

تمام اطلاعاتی که شما باید درمورد رادن بدانید

اندازه گیری رادون در خانه ها

لینک کوتاه: https://tppco.ir/2jqK1