نگرانی های متداول در زمینه ایمنی پرتوهای غیریونساز

 

electro

متخصصان شرکت تابش پرداز پگاه دارای بیشترین تجربه و تخصصی بی ‏رقیب در زمینه ایمنی پرتوهای غیریونساز می‏ باشند. برای این‏ که بتوانید مورد ضروری بررسی ایمنی پرتوهای غیریونساز در حیطه کار یا زندگی خود را بیابید، در ادامه به مواردی که بیشتر از همه ایجاد نگرانی می‏ کند اشاره می‏ کنیم.

وضع قانون جدید

legislation_shutterstock_190092626

آیا در مورد تأثیر تغییرات جدید در قوانین و مقررات در مورد پرتوهای غیریونساز بر فعالیت خود، مردد هستید و سئوال دارید؟ آیا در مورد نحوه رعایت تعهدات قانونی خود ابهام دارید؟ مشاوران و متخصصان شرکت تابش پرداز پگاه می‏توانند شما را در زمینه تأثیرات قانون و مقررات روی شرکت شما و نحوه رعایت موازین قانونی به منظور انطباق با آن‏ها، راهنمایی کنند و راهکارهای شفاف به شما ارائه نمایند.

قانون و مقررات کار با منابع نور

richtlijn_200625eg_meten_van_kunstmatige_optische_straling_hoe_1_z4a9rx

آیا در زمینه نحوه کنترل پرتوهای منابع نوری طبق قوانین موجود در محیط کار سئوالی دارید؟ آیا در زمینه نحوه رعایت مقررات و انطباق با آن‏ ها به مشکل برخورده‏ اید؟ مشاوران و متخصصان شرکت تابش پرداز پگاه می‏ توانند شما را در زمینه تأثیرات قانون و مقررات بر شرکت شما راهنمایی کنند و به شما در انجام وظایف قانونی کمک خواهند کرد.

دستگاه ضربان ساز قلب (باطری قلب) و ایمپلنت های دیگر

magnetic-field-ansi-warning-sign-s-9892

کارکنان و مردمی که از دستگاه ضریان ساز قلب (باطری قلب) یا دیگر تجهیزات پزشکی کاشته شده در بدن استفاده می ‏نمایند، بیشتر از دیگران در مقابل خطرات ناشی از پرتوهای حاصل از میدان ‏های الکترومغناطیسی آسیب پذیرند. شرکت دانش پرداز پگاه می ‏تواند خدمات مشاوره تخصصی، راهنمایی و ممیزی را به شما در این زمینه ارائه نماید.

ایستگاه های پایه تلفن همراه (BTS)

telstra_mobile_phone_tower

آیا تشعشات ناشی از ایستگاه‏ های پایه تلفن همراه یا Wi-Fi برای شما خطرناک هستند؟ متخصصان و ممیزان مجرب شرکت تابش پرداز پگاه با استفاده از بهترین تجهیزات اندازه‏ گیری با حساسیت بالا به منظور انجام ممیزی استفاده می ‏نمایند. با انجام ممیزی و اندازه‏ گیری توسط این شرکت می‏ توانید از ایمن بودن محیط برای افراد اطمینان حاصل نمایید و از راهنمایی‏ های لازم بهره ‏مند شوید.

سیستم توزیع برق

57383779

1783_329

آیا میدان‏ های حاصل از سیستم ‏های توزیع برق خطرناک است؟ متخصصان و ممیزان مجرب شرکت تابش پرداز پگاه می‏ توانند با تهیه نقشه دقیق و همراه با جزئیات میدان ‏های الکتریکی و مغناطیسی، به شما در مدیریت میزان مواجهه با اینگونه میدان ‏ها کمک کنند.

تجهیزات موجود روی پشت بام ها

tower2

آیا کارکنان شما باید نزدیک به تاسیسات موجود روی پشت بام کار کنند؟ اجازه قرار دادن تجهیزات مخابراتی مثل آنتن‏ های تلفن همراه  (BTS) روی پشت بام می‏ تواند یک منبع درآمد با ارزش برای صاحبان ساختمان‏ ها ‏باشد، اما موجب افزایش نگرانی‏ های ایمنی در زمینه کار روی پشت بام، مثلا نگهداری ساختمان، می‏ گردد. متخصصان و مشاوران شرکت تابش پرداز پگاه می‏ توانند میزان تماس را مورد ارزیابی قرار داده و مشاوره کاملی در زمینه ایمنی پرتوها ارائه دهند. به این ترتیب مالکان می ‏توانند با خیالی آسوده چنین اجازه‏ ای را به متقاضیان بدهند.

راهنمایی در زمینه ایمنی لیزر

%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa%20%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%20%d8%a7%d8%b2%20%d9%85%d8%a7%202

آیا شما از لیزر استفاده می‏ کنید؟ آیا با مقررات کار با لیزر، استانداردها و نحوه درست کار کردن با آن آشنا هستید و آن‏ ها را رعایت می‏کنید؟ متخصصان ما می‏ توانند جدیدترین دانش و تجربه را در زمینه ایمنی لیزر برای کاربردها و صنایع گوناگون در اختیار شما قرار دهند.

ایمنی میدان های الکترومغناطیسی

image2

241039479-6257720081

آیا محصولی تولید می کنید یا از تجهیزاتی استفاده می کنید که میدان‏ های الکترومغناطیسی تولید و ساطع می‏کنند؟ آیا در مورد خطرات این میدان‏ ها و مسئولیت‏ های خود در این زمینه سئوال دارید؟ مشاوران و متخصصان مجرب شرکت تابش پرداز پگاه خدمات مشابهی برای کمک به درک و مدیریت ایمنی در برابر خطرات این میدان‏ ها، به متخصصان و غیر متخصصان ارائه می‏دهند. 

ایمنی فرکانس های رادیویی

wireless

آیا محصولی تولید می ‏کنید یا با تجهیزاتی کار می‏ کنید که پرتوهای با فرکانس‏ های رادیویی تولید می‏ کنند؟ آیا در مورد خطرات و مسئولیت‏ های خود در این زمینه سئوالی دارید؟ شرکت تابش پرداز پگاه شرکتی پیشتاز در زمینه توسعه چارچوب ایمنی فرکانس‏ های رادیویی می‏ باشد. مشاوران و متخصصان این شرکت شما را در زمینه درک و مدیریت خطرات این حوزه راهنمایی خواهند کرد.

.

لینک کوتاه: https://tppco.ir/bXfSf